![]() |
encore une question ??
je regardais la table des gains a cs
Rescuing a Hostage $1000 for individual, $150 for team mates (awarded at end of round) Kill a Hostage -$1500 for individual ?Use? a Hostage $150 for individual, $100 for team mates Kill Opponent $300 for individual Kill Team Mate -$3300 for individual Terrorists Win by Bombing Target $2750 for team members Win by Elemination Hostage map $2000 for team members Win by Elemination Bomb map $2500 for team members CTs Defuse Bomb $2750 for team members CTs Win by Rescuing Hostages $2000 for team members + Hostage bonuses Surviving Hostage Bonus $150 per hostage for team members Hostages Rescued Bonus $250 per hostage for CT team members Either Team Loses Round $1400 for team members Either Team Loses over 2 Consecutive Rounds $1400 + $500 per round over 2 (to maximum $2900) for team members ce qui me tourmente c le "use" hostage, ca veut dire qu'on gagne 150$ des qu'on touche un hotage ? dans ce cas je vais camper sur italy et faire joujou avec les hotages moi !! |
oui des que clic sur ta touche use contre un hotage qd tu le prend avec toi tu gagne 150$
|
mais il faut etre CT quand meme hihi :fruit
|
heu ca marche qu'une fois ca serai trop facile...
quand le dernier terro est tu? si je suis a cot? des hotages je les clics pour gagner 300 $$$$ |
... et des bonus ...
oui ecoutes Nimbus le roi du bonus sur le serveur JBT :) |
Fuseau horaire GMT +2. Il est actuellement 04h52. |
Édité par : vBulletin version 3.8.11
Copyright © 2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Tous droits réservés.
Version française #7 par l'association vBulletin francophone
PpM's v3.8.11 ?